Podsumowanie webinaru dla e-commerce: Czego nauczył nas 2020?
Kolejne merytoryczne wydarzenie online za nami! We wtorek, 23 marca 2021 o godzinie 11.00 obył się pierwszy #GlobWebinar organizowany przez GlobKurier.pl. Jego tytuł brzmiał: “Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021”.
2021-03-25, 10:08

Transport i płatności


W drugiej części omówione zostało „Dlaczego sprawne płatności w e-commerce to wygoda klienta”. Prelegentkami były Karolina Kadłubek Customer Success Manager z GlobKurier oraz Paulina Czokajło Key Account Manager z imoje, ING. Rozmowę moderowała Karolina Chwolek Marketing Specialist GlobKurier. W webinarze brało udział wielu uczestników chcących zapoznać się z trendami konsumenckimi w 2020 roku oraz skutecznymi poradami na rozwój e-commerce w 2021.


Kluczowy czynnik dla rozwoju e-commerce – dostawa i płatności

Na webinarze dowiedzieliśmy się, jak ważną rolę pełni dostawa w świecie e-commerce. Z omówionego raportu Gemius dla E-commerce wynikało, że ponad 73% internautów dokonuje zakupów online, a najczęściej napotykanymi problemami przy zakupie jest długa forma dostawy i mało wiarygodny panel płatności. Karolina Kadłubek przekazała, dlaczego warto współpracować z operatorem logistycznym i jak to wpływa na polepszenie budżetu e-commerce, a także na relacje z klientami. Paulina Czokajło poruszyła temat związany z szybkimi płatnościami online, których wybór i dokładny opis na stronie powinien być wręcz koniecznością.

Podczas spotkania online zostały wskazane także inne przeszkody, które stoją na drodze konsumenta podczas zakupów. Wyjaśnione zostało, co sprawia, że jedne sklepy są znacznie częściej wybierane od innych. Jednym z takich czynników okazała się być przyjazna i wiarygodna witryna, która posiadała wszystkie informacje o sklepie, takie jak adres oraz łatwa polityka zwrotów. Jak również trzeba podkreślić  dogodny system doręczeń dla klientów, co stanowi podstawę preferencji wśród internautów decydujących się na zakupy online.


Pytania do ekspertów GlobWebinaru


W trakcie webinaru nie zabrakło pytań od uczestników, które dotyczyły m.in. możliwości integracji firmy z GlobKurier oraz preferowanego wyboru płatności. Na wszystkie te pytania odpowiedziały specjalistki, dodając od siebie celne spostrzeżenia i historie bazujące na własnym doświadczeniu. 

Ominąłeś webinar?

Wszystkim osobom zainteresowanym przebiegiem webinaru udostępniamy film ze spotkania.

Żeby być na bieżąco z naszymi kolejnymi wydarzeniami, zachęcamy do obserwowania naszych social media:

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.